🌺 יום המשפחה במילמן 🌺

8.2.2024

לכבוד יום המשפחה החלטנו במילמן לתת במה לסבתות ולסבים שמלווים את הילדים שלנו.

עירית, סבתא לילד עם אוטיזם המטופל במילמן שמחה להתראיין ולשתף אותנו:

🔸️מתי ואיך הבנת שלנכד שלך יש אוטיזם ?

ידעתי שלנכד שלי יש אוטיזם כשהוריו חזרו מהאבחון וספרו לנו על כך.

🔸️איזה תחושות ומחשבות עלו לך לגבי האבחנה?

עלו בי תחושות מעורבות, מצד אחד: כאב (שלי ושלהם), דאגה (בשמי ובשמם), תחושת חוסר אונים מול הלא נודע- איך ממשיכים מפה ומה יהיה? מצד שני, תחושת הקלה: "לילד יש שם", כל הספקות וסימני השאלה נגמרו, ההתנהגות המיוחדת והאחרת של הנכד שלי קיבלה אבחנה והכרה.

🔸️איך היום את מרגישה לגבי האבחנה ?

כיום למרות האתגרים הבלתי פוסקים, יש גם לא מעט סיפוק ונחת מהפירות שקוצרים. פרת ילד שמח וחייכן, רוב הזמן שר שירים בכל השפות. לומד, מפנים, מתפתח ומתקדם. ילד שנכנס לנשמה, ומכניס חיים לכל מקום שמגיע אליו.

מאז האבחנה פרת מקבל כל מה שרק אפשר,מבית ומחוץ וידיעה זו מרגיעה ומקלה עלי.

🔸️מה דעתך על הטיפולים שהנכד שלך מקבל במילמן ?  

   זכיתי להגיע למילמן אחת לשבוע, כמחליפה של ביתי, לזמן קצר בזמן חופשת הלידה שלה.לפני הכל, מילמן בשבילי הוא בית חם ואוהב לצרכי הילדים והמלוים. הצוות מקצועי ומאיר פנים, קשוב ותומך, מכיל ומקבל את כל מי שנכנס בפתחו. לדעתי,רק בית שכזה, שנותן להרגיש שייך אהוב ורצוי,בשילוב עם מקצועיות כמובן, יכול לקדם ולפתח ילד בעל צרכים מיוחדים.זהו שילוב מנצח!!! מההכרות עם מילמן אני יוצאת נשכרת, לומדת איך להתנהל טוב יותר עם פרת וזה מקנה לי בטחון ,סיפוק והנאה. פרת מחכה ליום במילמן וזה לדעתי אומר הכל...

🔸️האם יש משהו שהיית רוצה לומר לסבים וסבתות אחרים?

הייתי ממליצה לרכוש מידע בנושא וכמה שיותר,מכל מקור אפשרי,כמו ספרים ,סרטים וסדרות וכוי"ב. לגור בקרבת הילד,כמה שניתן,על מנת להעניק לו ולמשפחתו מעטפת משפחתית רחבה ובכך להקל על ההורים ולעודד אצל הילד פיתוח נוסף של קשרים ותקשורת. ומה שהכי חשוב זה לזכור תמיד שאנחנו עושים כמיטב יכולותינו ,בהתחשב במגבלות שלנו.

🔸️האם יש שירותים נוספים שהיית שמחה לקבל במילמן?

הייתי שמחה לקבל הדרכה ,שמיועדת לסבים ולסבתות ואולי לבני משפחה נוספים שמעוניינים.שיהיה מרחב שכזה,או דומה לו,שיהיה מיועד גם לאלה שמאחורי הקלעים,שחווים קושי ואולי גם תסכול לעיתים.גם הם  זקוקים לקבל מענה,סיוע ואוזן קשבת....

תודה על ההזדמנות להתראיין ויום משפחה שמח.

כולנו במרכז מילמן מתפללים לאיחוד של כל המשפחות בישראל 🎗️🎗️🎗️

חדשות נוספות